sobota, 11 kwietnia 2015

Begin - Początek

Długo zbierałem się z decyzją, by założyć Blog o sportach walki i móc dzielić się tym, co daje pasja zaszczepiona od najmłodszych lat przez mojego ojca. Pojawiało się wiele wątpliwości, bo człowiek w środowisku nic nie znaczy, ale to przecież jest tylko blog jako forma wyrażania samego siebie, a nie portal który chce konkurować z czołówką.
Najlepszym bodźcem okazuje się być gala największej federacji MMA na świecie - UFC FIGHT NIGHT w Krakowie i więcej nie trzeba. Atmosfera w trakcie ważenia udzieliła się za pewne każdemu, kto miał okazję być na żywo oraz tym którzy oglądali transmisje na kanale yt UFC.
Mam nadzieje że uda mi się stworzyć coś czego jeszcze nie ma i wprowadzić element świeżości, a jeżeli znajdzie się ktoś komu się to spodoba wówczas większa będzie moja motywacja.
Za pewne napiszę coś więcej jak uda mi się pozbierać myśli, które emocje pompują do głowy z szybkością francuskiego TGV.

0 komentarze:

Prześlij komentarz